ثبت نام سند از طریق ماده 147 دریافت سند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 5 تير 1401
بازدید : 927
نویسنده : علی محمدزاده

با توجه به الکترونیکی شدن کارهای اداری، ثبت نام سند از طریق ماده 147 قانون ثبت توسط سامانه الکترونیکی پذیرش درخواست صدور سند مالکیت به آدرس اینترنتی http://sabtemelk.ir قابل انجام می باشد. تمام مراحل انجام ثبت سند به صورت کاملا الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه به هیچ سازمانی نیست حتی برای پرداخت هزینه های مربوط به ثبت سند می توانید درون همین سامانه اقدام به پرداخت مبالغ مورد نیاز نمایید و در پایان مدارک مورد نیاز برای ثبت سند به اداره ثبت اسناد پست کنید. در این مقاله قصد داریم به آموزش ثبت نام سند از طریق ماده 147 بپردازیم.

پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

در مقاله نقشه یو تی ام در مورد کاربرد و تاریخچه ماده 147 قانون ثبت توضیحاتی خدمت شما دوستان ارائه دادیم و گفتیم که مالک یا مالکین برای درخواست ثبت سند رسمی مالکیت نیاز به تهیه نقشه یو تی ام دارند. اما در ادامه این مقاله قصد داریم با سامانه ثبت نام سند اداره ثبت اسناد و املاک کشور اقدام به راه اندازی سامانه های متعددی در رابطه با امور ثبتی نموده است و از مهم ترین های آن می توان به سامانه دریافت کد یکتای ملک ، سامانه همیار سند، سامانه ثبت الکترونیکی پذیرش درخواست صدور سند مالکیت اشاره کرد که سامانه ثبت الکترونیکی پذیرش درخواست صدور سند مالکیت برای اجرایی کردن قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی املاک به همراه ساختمان هایی که فاقد سند رسمی هستند یا املاکی که مشمول ماده 147 قانون ثبت قرار می گیرند راه اندازی شده است.

  • باغات، اراضي كشاورزی و ساختمان هايی كه از سابقه ثبت به نام اشخاص برخوردارند و متقاضی همه يا قسمتی از ملک را به صورت عادی خريداری کرده و به دلیل فوت مالک رسمی یا ورثه یا عدم دسترسی به آنها قادر به دریافت سند مالكيت نشده باشد .
  • املاكی كه دارای سابقه ثبت اما مالکیت متقاضی در ملک مشاع است و میزان سهم القدر آن در ملک جدا شده باشد اما به دليل فوت مالکین و یا عدم دسترسی به ساير مالكين یا ورثه قادر به دریافت سند مالكيت نشده باشد .

مدارک مورد نیاز برای صدور سند مالکیت

 

1.در اولین مرحله باید از وجود مدارک

2- نقشه یو تی ام UTM

3- راهم کردن مدارک ذیل همراه با اسکن آنها با فرمت jpg یا png نمایید البته حجم مدارک اسکن شده

قولنامه باید تمامی آنها تا قولنامه ی که توسط مالک صادر شده اصل و کپی آنها

 

سند مشاعی باید اصل آن به نام متقاضی به همراه کپی تمام صفحات 1، 2، 3، 4 و حدود ملک

فرم گواهی تعیین مختصات ملک با فرمت Excel 

 

فرم اولیه درخواست پذیرش و دریافت شماره ورود به سامانه را تکمیل کنید.( در این مرحله می توانید تمامی مدارک قبل را به انضمام مدارک این مرحله به کافی نت یا دفاتر اسناد رسمی برده تا ثبت نام شما را در سامانه ثبت الکترونیکی پذیرش درخواست صدور سند مالکیت به آدرس سایت www.sabtemelk.ir انجام شود

 




:: برچسب‌ها: ثبت نام سند از طریق ماده 147 دریافت سند , مدارک مورد نیاز برای صدور سند مالکیت , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








انجام خدمات نقشه برداری در مشهد و سطح خراسان رضوی با تجهیزات به روز تماس با ما: 09152431220 مهندس محمدزاده

تماس با ما: 09152431220
surveyingmashhad.ir